engeland - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Morgan Fay - WaarBenJij.nu engeland - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Morgan Fay - WaarBenJij.nu

engeland

Door: w

Blijf op de hoogte en volg Morgan

04 Juni 2014 | Nederland, Dordrecht

Rustig aan!
Helaas werkte de prepaid simkaart die ik in Brighton voor de Ipad had gekocht, niet. Dus vrijdag met de bus naar Newport op Wight gegaan. Aardig juffie van Vodafone had het in twee minuten voor elkaar. Het werkt dus kunnen we de krant weer downloaden. Eigenlijk lig je bij de royal marina in Cowes nogal matig. Veel lawaai en gehobbel. Vrijdag na ons busreisje vanuit Cowes naar de rivier de Hamble gevaren. Mooie rivier. Hier kan je jachten zien zo groot dat je er stil van wordt. Ik heb er een paar foto’s van gemaakt. Zaterdag naar Yarmouth op Wight. Yarmouth is een heel leuk plaatsje en haven. Dit weekeind was er een gaffer evenement. Gaffelbootjes dus met bijbehorend vermaak en lawaai. Zaterdag middag aldaar geankerd maar we lagen nogal onrustig in een soort stroomversnelling. Anker hield goed maar toen er een ankerboei vrij kwam in een rustiger stukje water zijn we daar gaan liggen. Zondagmorgen de haven ingegaan. Vandaag (zondag) was het heel mooi weer maar net als gisteren geen spat wind. Maandag volgt er weer regen is er ook weer wat wind en gaan we verder.

Cheers,
W

Morgan

Begin mei vertrekt Morgan le Fay voor een drie maanden durende zeilreis rond Engeland. Het idee is om tegen de klok in, het rondje te maken. Eerst naar de oostkust en vervolgens de Orkney's bezoeken. Daarvandaan richting de Outer Hebrides varen en verder langs de westkust van Schotland, Wales, Island of Man, Oostkust van Ierland, Westkust van Cornwall, Scilly Islands en daarvandaan weer richting Nederland

Actief sinds 13 Dec. 2009