deauville - Reisverslag uit Saint-Vaast-la-Hougue, Frankrijk van Morgan Fay - WaarBenJij.nu deauville - Reisverslag uit Saint-Vaast-la-Hougue, Frankrijk van Morgan Fay - WaarBenJij.nu

deauville

Door: W

Blijf op de hoogte en volg Morgan

25 Juni 2014 | Frankrijk, Saint-Vaast-la-Hougue

Hele bos foto's geplaatst in het vorige reisverslag. We zijn gisteren in Deauville gearriveerd. Waren we al eens geweest met de auto maar met de boot is leuker. Leuke plaats met een ondiepe haven waar we te vroeg arriveerden dus moesten we ankeren en wachten. Nederlandse boot voor ons konden we volgen op de AIS en zij hadden wat moeite om binnen te komen. Drie kwartier later en een meter water meer was het geen probleem voor ons. Morgen blijven we ook nog hier en gaan we met de bus naar Honfleur. Wachten op de westenwind die vrijdag verwacht wordt inclusief regen.

Cheers
W

• 26 Juni 2014 - 11:57

Ge/wim:

wat een heerlijke weggetjes en mooie haventjes leuk zo op afstand mee te reizen .hier alles goed lekker weer liefs

• 26 Juni 2014 - 20:24

Aniella:

Daar zijn de mooie plaatjes!! Prachtige foto's zeg. En de lucht is blauw en het water helder en Werner ziet er heel goed uit met sextant (toch?). Een goede tijd nog lieve vrienden en veel liefs van ons, Aniella

• 26 Juni 2014 - 20:46

Aniella:

P.s. Marinus ligt nu met Piet en Arlene en ene Hans met de boot in Newcastle, afgelopen zaterdag vertrokken. P en A vonden het jammer dat ze jullie niet wederom tegen het lijf gingen lopen! xx

• 26 Juni 2014 - 20:46

Morgan

Begin mei vertrekt Morgan le Fay voor een drie maanden durende zeilreis rond Engeland. Het idee is om tegen de klok in, het rondje te maken. Eerst naar de oostkust en vervolgens de Orkney's bezoeken. Daarvandaan richting de Outer Hebrides varen en verder langs de westkust van Schotland, Wales, Island of Man, Oostkust van Ierland, Westkust van Cornwall, Scilly Islands en daarvandaan weer richting Nederland

Actief sinds 13 Dec. 2009