hop, hop, hop - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Morgan Fay - WaarBenJij.nu hop, hop, hop - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Morgan Fay - WaarBenJij.nu

hop, hop, hop

Door: w

Blijf op de hoogte en volg Morgan

29 Mei 2014 | Nederland, Dordrecht

Hop, hop hop

Zaterdag naar Oostende gevaren. Zondag naar Duinkerken. Maandag naar Dover. Dinsdag naar Eastbourne. Woensdag naar Brighton en vandaag naar Cowes op het eiland Wight. Alles met tochtjes van een uurtje of 6. Voor of na de tocht alle tijd om te wandelen en rond te kijken. Wel als Japanners natuurlijk. Dover castle in een uurtje. Doet een ander een halve dag over. Maar voor ons gevoel erg rustig aan. Morgen gaan we naar de rivier de Hamble. In onze herinnering erg mooi en ook al weer een jaar of 12 geleden dat we daar waren. Bijgaand de foto’s van Dover Castle etc. De foto van de huiskamer is voor de historie. Als het allemaal klopt treffen we bij terugkomst een nieuwe houten vloer aan. Zeer benieuwd.
Hartelijk
H en W


  • 30 Mei 2014 - 21:56

    Jan Stroeve:

    Lieve Hans en Werner,

    hoewel het literaire gehalte van reisverslag 1 wat achterblijft bij het niveau van vorig jaar ben ik weer zeer benieuwd naar jullie foto's en verhalen. Goed dat jullie Le Nord achter je hebben gelaten want zelfs mét zon is het daar nog altijd droefenis en oorlog. Waar gaat de reis overigens heen? Wens jullie een behouden vaart en reis van achter mijn computertje comfortabel met jullie mee!

    groet,
    Jan

  • 04 Juni 2014 - 09:04

    Bauk:

    Ik herinner me nog (maar dat is al 40 jaar geleden!) dat ik naar Arundel castle ging met vader en moeder. de vakantie dat we de boot gingen halen.
    Op wight herinner ik mee een wandeling die ik in mijn 1-tje maakte naar de Freshwater bay, maar acht misschien haal ik dingen door elkaar.
    hoe is het weer daar? ik zit nu op texel met zoel en toch prettig fris weer.
    liefs bauk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Morgan

Begin mei vertrekt Morgan le Fay voor een drie maanden durende zeilreis rond Engeland. Het idee is om tegen de klok in, het rondje te maken. Eerst naar de oostkust en vervolgens de Orkney's bezoeken. Daarvandaan richting de Outer Hebrides varen en verder langs de westkust van Schotland, Wales, Island of Man, Oostkust van Ierland, Westkust van Cornwall, Scilly Islands en daarvandaan weer richting Nederland

Actief sinds 13 Dec. 2009
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 64163

Voorgaande reizen:

25 Mei 2014 - 05 Juli 2014

Engeland en Frankrijk

Landen bezocht: